Leveringsbetingelser

Vi sender kun pakker, der er forsikret med track and trace. Som virksomhed er det os pålagt at kunne dokumentere, at kunder modtager deres varer, såfremt der skulle opstå tvivlsspørgsmål herom. Derfor er det desværre ikke en mulighed at få tilsendt varer pr. brev. Vi sender alle ordrer med GLS eller Postnord, dette for at yde den bedste service og sikkerhed for vores kunder. 

Dit ansvar

Det er afgørende at det rigtige navn, adresse, mobilnummer og email er påført korrekt ved bestiling af ordren. Hvis ikke navnet står på postkassen ved hjemmelevering, kan pakken risikere at blive sendt retur. Hvis der er fejl i mobilnummer eller email, risikerer du ikke at få besked om at din pakke er klar til afhentning, og den kan derfor blive sendt retur. Skulle dette ske eller du på anden vis glemmer at afhente sin pakke og den bliver sendt retur til hos, så eftersender vi selvfølgelig pakken - dog mod betaling af ny fragt, da det er kundens pligt at oplyse de korrekte informationer samt at få afhentet pakken i tide.

Forsendelser i Danmark: 

Ordre under 499,95

  • Levering til Postnord Collect: kr. 29,-
  • Levering til privatadresse med Postnord: kr. 39,-
  • Levering til erhvervsadresse med Postnord: kr. 49,-

 

Fri fragt

  • Klik & hent i butik: GRATIS
  • Ved køb over 499,95 kr. leverer vi fragtfrit til nærmeste Postnord Collect pakkeshop.


Vi leverer indenfor 1-3 hverdage, men vær opmærksom på, at der kan opstå forsinkelser grundet coronasituationen. Alle ordre der er modtaget inden kl. 14, sendes samme dag med Postnord. 

Uafhentede pakker

Henter du ikke din pakke, pålægger vi et samlet gebyr for returfragt og administration på 75 kr., som vi trækker fra det beløb, du skal have tilbage. Det resterende beløb bliver sat tilbage på kortet der er blevet anvendt ved købet.